loading...
مطالب جالب و گلچین
پیام بازدید : 208 پنجشنبه 1390/02/01 نظرات (0)
روزی جراحی برای تعمیر اتومبیلش آن را به تعمیرگاهی برد.تعمیرکار بعد از تعمیر به جراح گفت:

من تمام اجزای ماشین را به خوبی می شناسم و موتور و قلب آن را کامل باز و تعمیر می کنم.در حقیقت من آن را زنده می کنم.حال چطور درآمد سالانه ی من یک صدم شماست؟

جراح یک نگاه به تعمیرکار انداخت و گفت:

اگر می خواهی درآمدت ۱۰۰ برابر من شود این بار سعی کن زمانی که موتور در حال کار است آن را تعمیر کنی!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 279
  • بازدید ماه : 279
  • بازدید سال : 6,083
  • بازدید کلی : 150,553
  • کدهای اختصاصی