loading...
مطالب جالب و گلچین
پیام بازدید : 228 پنجشنبه 1390/02/01 نظرات (0)

بی تو امشب بی قراری میکنم


بهر دل از دیده جاری میکنم


بی تو امشب با دلی تنگ امدم


شیشه در آغوش چون سنگ آمدم


ای نگاهت نقطه آغاز من


ای صدایت همدم و همراز من


تا به کی در هجر تو زاری کنم؟


در شکست دل عزاداری کنم؟


من به دنبال صدایت آمدم


شهر ها در رد پایت آمدم


خانه از نورت چراغان می شود....


آسمان لبریز باران میشود...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 395
  • بازدید ماه : 395
  • بازدید سال : 6,199
  • بازدید کلی : 150,669
  • کدهای اختصاصی