loading...
مطالب جالب و گلچین
پیام بازدید : 215 پنجشنبه 1390/02/01 نظرات (0)

تو تنها جلوه ي مهري كه دائم در برم هستي


نخستين آشناي من و عشق آخرم هستي

فقط بر شانه هاي تو دلم آرام ميگيرد

تو باور كن عزيز من گل نيلوفرم هستي


محبت هاي سرشارت مرا شرمنده ات كرده

من اينجا مثل پروانه تو هم بال و پرم هستي


به لبخند قشنگي كه هميشه بر لبت داري

قسم اي آشناي من تو تاجي بر سرم هستي


فداي جسم بيمار و نگاه خسته ات جانم

تو شعر ناب عشق من ميان دفترم هستي


من اين پيمان محكم را به آساني نمي بازم

كه تا در سينه دل دارم تو كنج باورم هستي


تمام عمر ميگويم تورا من دوست مي دارم

هزاران بوسه بر دستت زنم چون مادرم هستي

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 394
  • بازدید ماه : 394
  • بازدید سال : 6,198
  • بازدید کلی : 150,668
  • کدهای اختصاصی