loading...
مطالب جالب و گلچین
پیام بازدید : 181 پنجشنبه 1390/02/01 نظرات (0)

گفتی خداحافظ ولی در گریه پرپر می زدی

با هر نگاه عاشقت تو حرف دیگر میزدی

 

چشمم به دنبال تو بود تا انتهای کوچه مان

می رفتی و با هر قدم بر سینه خنجر می زدی

 

تو رفتی و من پشت در در خود شکستم نازنین

وقتی شنیدم حرفی از دیدار آخر می زدی

 

عمری به ناز دیدنت این خانه عادت کرده بود

می رفتی و یک لحظه بعد با شوق بر در می زدی

 

یادش به خیر آن روزها من هر چه می کردم ولی

تو در هوای عاشقی از من جلوتر می زدی

 

حالا فقط من مانده ام با کوله باری خاطره

ای کاش یک بار دگر روزی به من سر می زدی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 683
  • بازدید ماه : 1,249
  • بازدید سال : 3,701
  • بازدید کلی : 148,171
  • کدهای اختصاصی