loading...
مطالب جالب و گلچین
پیام بازدید : 198 پنجشنبه 1390/02/01 نظرات (0)

دوباره رفته اي سفر نگاه من به راه تو

دل خراب و عاشقم هلاك يك نگاه تو


كجايي اي مسافرم در اين غروب بي كسي؟

دلم رضا نمي شود به غير در پناه تو


دوباره در كنار من تو مات ديگري شدي

كجا شكايتي كنم؟از اين دل سياه تو


اگرچه سالها مرا فريب عشق داده اي

ولي نمي شوم شبي رفيق نيمه راه تو


به التماس چشم من بيا دوباره سر بزن

كه شايد از روي ادب بگذرم از گناه تو


هميشه در نبود تو شبم سحر نمي شود

خدا نظاره كن مرا اميد من پگاه تو


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 342
  • بازدید ماه : 342
  • بازدید سال : 6,146
  • بازدید کلی : 150,616
  • کدهای اختصاصی