loading...
مطالب جالب و گلچین
پیام بازدید : 175 پنجشنبه 1390/02/01 نظرات (0)
تو رفتی ولی من به یادت هنوز

 

از میان هزاران ترانه

 

فقط شعر غم می سرایم

 

و بعد از تو از دار دنیا

 

فقط گریه مانده برایم

 

           و وقتی دلم تنگ شد

 

گل سرخ لای دفترچه ی خاطرات تو را

 

روی قلبم کمی می فشارم

 

که راهی جز این هم ندارم

 

اگر چهمن از یاد تو رفته ام

 

تو در فکر هر کس که هستی اگر اسم من را به خاطر نداری

 

به رسم وفا مانده ام من به پایت

 

تو حرفی برای گفتن نداری ولی من

 

هزار حرف ناگفته دارم برایت

 

عزیزم!سراغ تو را از کجاها بگیرم؟

 

تو امشب که در خواب من امدی

 

اگر قصد ماندن نداری

 

بگو تا همین جا بمیرم

 

بگو تا همین جا بمیرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 331
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 6,135
  • بازدید کلی : 150,605
  • کدهای اختصاصی