loading...
مطالب جالب و گلچین
پیام بازدید : 259 پنجشنبه 1390/02/01 نظرات (0)

ای که رفته با خود دلی شكسته بردی...

اینچنین به طوفان تن مرا سپردی...

ای كه مهر باطل زدی به دفتر من...

بعد تو نیامد چه‌ها كه بر سر من...

ای خدای عالم چگونه باورم بود...

آنكه روزگاری پناه و یاورم بود...

سایه‌اش نماند همیشه بر سر من...

زیر لب بخندد به مرگ و پرپر من...

رفتی و ندیدی كه بی تو شكسته بال و خسته‌ام...

رفتی و ندیدی كه بی تو چگونه پر شكسته‌ام...

رفتی و نهادی چه آسان دل مرا به زیر پا...

رفتی و خیالت زمانی مرا نمی‌كند رها...

ای به دل آشنا، تا كه هستم بیا...

وای من، اگر نیایی...

وای من...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 358
  • بازدید ماه : 358
  • بازدید سال : 6,162
  • بازدید کلی : 150,632
  • کدهای اختصاصی